GETTING READY

Inför Rhodos har jag somsagt laddat upp med olika solkrämer och oljor så jag kan bli riktigt stekbrun! Här här produkterna jag inhandlat från Ullared igår :)
Solkräm från Hawaiian Tropic, min i solskyddsfaktor 8.
Stekarolja från Hawaiian Tropic, solskyddsfaktor 4.

Solskydd för läppar och andra känsliga områden, solskyddsfaktor 30.
Aloe Vera-kräm att smörja in sig i på kvällen :)
Nu ska jag ut i Falkenbergsstaden för att köpa fina hårnålar som jag ska ha i håret på balen på fredag. Efteråt blir det att åka ut till skogstorp för att hälsa på och ev provrida Happy!

/S.H

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vilka härliga inköp!! :-D Jag måste också köpa med massa liknande!

2010-05-24 @ 12:57:55
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: nath

Ullared är bra :D

2010-05-24 @ 15:18:07
URL: http://onlynattan.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag läste med en smula skräck, allt vad du slösat dina pengar på! Men blev glatt överraskad!! VA BILLIGT!! Jag måste ta mig en sväng förbi Morgan o gänget i sommar, haha

Ha de så superbra! Vi saknar dig

puss puss

2010-05-25 @ 16:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0