GODMOOOOORGON!

Nu sitter jag här, med frukost framför TVn och kollar på "Biggest Looser". Riktigt bra program faktiskt, enligt mig :)
Idag blir planerna att först sätta sig och mixa lite mer på inspelningarna jag har gjort, och sedan får jag hålla alla tummar i världen för att min röst ska hålla då jag ska spela in lead-stämman idag... Det skulle jag egentligen gjort igår, men jag blev fruktansvärt hes så mot kvällen hade jag knappt något röst kvar. Så jag får verkligen hoppas att det funkar idag, då det är sista dagen jag kan jobba på mitt projekt allt som allt. Imorgon är det bal och allt runt omkring kommer ta hela dagen att fixa så jag måste helt enkelt bli klar idag. Måste.
Annars får jag ändra om mitt projekt till "spela in karaokeversion" och det känns inte så kul... :P Nu ska jag börja värma upp rösten och sedan får Gud avgöra hur mitt projekt ska sluta...
Mot kvällen ska jag och Oscar hem till hans mamma för att kolla när Sverige tävlar i Eurovision och då kan jag förhoppningsvis spela upp min låt för Ia och Hedda :)

UPDATE: Det GÅR INTE!!! det gör på riktigt ont att sjunga och jag blir bara hesare och hesare! Kan inte ens hålla en ton i mer än 2 sekunder utan att den antingen tyner bort eller att jag börjar hosta. FYFAN. Jag måste maila mina lärare nu och förklara min situation... jag får spela upp ett halvfärdigt resultat och sedan lägga på leaden när jag är frisk... ÅH. Jag blir så leden och arg! Jag har liksom hållt på med dethär exakt hela terminen och inte ens EN låt blir helt klar pga denhär jävla förkylningen!!!!
/S.H

Kommentarer
Postat av: Marie

Nämen gud. stackarn' :( Hoppas det blir bättre snart<3

2010-05-27 @ 20:34:12
URL: http://senghore.blogg.se/
Postat av: Anna

Men älskade! Hoppas dem förstår dig! :(

2010-05-27 @ 23:34:44
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0