HEMKOMMEN FRÅN FALKENBERG

Så nu sitter jag hemma i mitt rum i Stockholm igen... känns... väl bra :P Jag trivs så fruktansvärt bra i Falkenberg så det känns inte riktigt som att jag kommit hem från någonstans, mer som att jag pendlar mellan två hem.

Gårkvällen var hursomhelst jättekul! Vi träffades ett gäng på Bratt och jag fick träffa mycket trevligt folk ;D


Älskling, jag och Martin (som på nästan alla mina bilder blundar!!) haha.


Även Oscars störtsköna syster, Hedda, kom förbi! :)


Jag påpekade för Martin att han faktiskt måste ha öppna ögon på iallafall en bild, så här kommer den ;) haha.


Massa folk runt baren/dansgolvet!


Under kvällen kom även Olivia och Janie, två supergulliga tjejer i Oscars klass! Tyvärr fick jag inte Janie på bild, men här är iallafall jag och Olivia! :)

Gustav Bratt, som stället heter, ver verkligen ett höjdarställe där jag kommer ränna mycket har jag en känsla av... ;) Jättemysiga rum och fin veranda med gott om plats för stora sällskap. 5 av 5 toasters ;) haha!

Hela denhär helgen har varit grym och jag saknar min älskling redan... tur att jag ska dit snart igen, redan måndagen den 17 Maj rullar jag ner! Nu är jag dock väldigt trött och ska soooova. Skola imorgon ju!

/S.H

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh ser ut som att du haft det riktigt bra! :-) Vi ses imon!! <3

2010-05-02 @ 22:44:39
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Hedda

Haha, härligt att de två killarna i mitten på vimmelbilden (ja, dom som ser helt väck ut) är mina fd jobbarkompisar, och att den långe dessutom är min kompis pojkvän.



Hihi.



(Och jag ser inte helt tappad ut jag heller. Märkligt.)

have a nice/H

2010-05-03 @ 19:44:48
URL: http://loveisrocketscience.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0