KÄLLAREN LAXEN

Hejhopp! Hade ni en bra valborg? Det kan jag iallafall säga att jag hade :) Kvällen började med tacos och vitt vin till maten... muuuuums! Sedan bestämde jag och Olivia att vi skulle ses i Källaren Laxen, en jättemysig liten pub vid stortorget. Så vid 22 tiden promenerade vi dit och hade en skitmysig kväll där!
Jag har saaaaaknat dig! <3
Lite senare kom även fler dit! Här är Olivia, Vlade och Christian :)
Favvocidern beställdes såklart in :)
Olivia körde på maniac-style när kameran åkte fram! haha ;)

Tack för en skittrevlig kväll! Måste göras om fleeeera gånger. Redan ikväll ska vi faktiskt ses igen + några fler, och ska ut någonstans. Men innan dess ska vi hem till Oscars mamma Ia som har vårfest ikväll! Ska bli jättemysigt, har saknat henne (a). Och tänk, det är inte långt kvar tills jag flyttar....
Åh vad jag älskar denhär staden!!

/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0