KÄRA MAMMA

Idag är det mors dag och jag valde att ge en present som kunde sätta ord på hur mycket jag älskar min mamma, nämligen boken "kära mamma" :) Jag höll själv på att gråta när jag läste den för att jag verkligen kunde se mig själv och mamma i dom små dikt- och ordsamlingar, så det var en självklarhet att mamma skulle få just den här boken!
Mamma fick denna jättegulliga bok av mig i mors dag present!


Mamma; Hoppas du förstår hur mycket jag älskar dig och hur mycket du betyder för mig. Du har alltid funnits där för mig och stöttat mig i alla lägen, både jobbiga och lyckliga. Klart att vi har våra bråk, men som tur är blir vi ju alltid sams och det roliga är att vi alltid kommer på hur förjävulskt envisa vi båda är då båda är lite av en "miss right", haha. Jag kommer sakna dig så mycket när jag flyttar och du kanske kommer sakna doften av nybakat när du kommer hem från jobbet? Det går att lösa, jag skickar upp ett paket en gång i veckan med bullar och gud vet vad! Men jag vill hur som helst tacka dig för... allt. Tack för att du är en underbar mamma. Tack för att du är du! <3


/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0