KRASSLIG BRUD

Hej! Nu var det ett bra tag sedan jag kunde slänga in ett blogginlägg. Min dator är fortfarande inte användbar och jag har alltså därför inte kunnat blogga alls sedan förra onsdagen då jag bloggade från en av skolans datorer.
Här kommer en liten update på vad som händer just nu så ni hänger med i svängarna:
Just nu befinner jag mig i Falkenberg :) Jag kom hit igår kväll och ska vara här ända tills nästa lördag då vi har projektveckor i skolan. Jag spelar in ytterligare en till skiva och är därför här nere och lånar älsklings studio! Riktigt effektivt :) Så just nu sitter jag alltså i Oscars rum och har precis tagit en paus från mixandet av "Kiss from a rose" och tänkte efter detta blogginlägg lägga mig i badet och kurera mig. Jag har nämligen blivit förkyld och låter som en gammal räv när jag pratar... fyfan vilken otur jag har. Så jag får skjuta upp sånginspelningen tills vidare.
Nu är jag med min älskling igen!
När Oscar kommer hem (vid halv 3) ska vi kanske bege oss till Ullared (Gekås) för att inhandla lite grejer jag kommer behöva ta med mig till Rhodos :) Typ solkräm, after sun och stekarolja. Haha. Men innan dess ska jag alltså försöka mixa så mycket jag bara kan så jag gör något vettigt av tiden jag inte kan sjunga.
Nu väntar ett varmt bad! Ta hand om er :)
/S.H

Kommentarer
Postat av: linnea

Hoppas du blir bättre snart! Vi saknar dig<3

2010-05-18 @ 11:09:26
URL: http://linneageorgny.blogg.se/
Postat av: Anna

Svar: men gumman!!! Vad söt du är! Själv tyckte jag inte alls att det där var bra haha! tack! :-) <3<3<3 Saknar dig!!!!!!!

2010-05-18 @ 12:06:08
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0