MATLAGNING

Just nu sitter jag i köket och väntar på att tacopajen i ugnen snart ska bli klar :) Det är Annas pappas recept och den är huuuuuur god som helst! lääängtar tills jag får äta den, haha. Idag har vi inte gjort så mycket, vi tog en lång cykeltur till stranden och åkte förbi ett stall som jag kanske ska börja rida på.
Tacopajen är i ugnen... ;)

Resten av dagen ska vi nog ta det lugnt. Jag har blivit sjuk igen, så det känns rätt surt att inte kunna fortsätta med inspelningen som planerat. Så ikväll bli det nog massa halstabletter, hostmedicin och te.
/S.H

Kommentarer
Postat av: Anna

Fysjutton vad gott! Och vad hungrig jag blev nu haha!



uch...du får inte flytta...

2010-05-22 @ 18:36:24
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0