NEJ NU FLYTTAR JAG...

... in hos Linnea fram till söndag! Anledningen? Kommer ni ihåg att våran skolkör åkte till Danmark för ca 2 månader sen och bodde hos dom i 4 dagar? Ja just det, nu kommer dom hit! :) Imorgon kommer en buss full med sköningar från midfyns gymnasium och jag och Linnea ska ha två danskar tillsammans hos henne :) kuuul!
Förhoppningsvis kommer en tjej som heter Louisa och en kille som heter Frederik, två jättegulliga prickar, bo hos oss!

Btw! igår var jag ju på arbetsintervju på Silentium och det gick superbra! Dom ville att jag skulle komma redan på måndag, men då fick jag ju säga att jag inte kan börja jobba förrän v 25 och då blev det andra bullar... så det hängre alltså på ifall datumen funkar, annars är det kirrat! :)

Nu ska vi ha kööööööör!

/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0