@ SCHOOL

Tjenixen! Just nu sitter jag i skolan och har en lång håltimme. Det känns som att hela denhär dagen har varit en enda stor väntan. Det är ju uppspel idag och alla går och väntar på sin tur att få gå in i rummet där alla musiklärare på skolan ska sitta och lyssna och betygsätta var och en.


Jag verkligen älskar min skola!!

Imorse när vi hade GeMu (gehörs och musiklära), bjöd Magnus oss på glasspinnar och vi hade lite musikquiz då det var den sista gemulektionen vi har... jag och Ida blev lite sedimentala, så vid slutet när Magnus tackade för domhär tre åren så började vi såklart att böla... herregud det var 3:e gången på 2 veckor. Hur blir studenten under jag?! Mascara överallt.

Ikväll kommer jag stanna kvar på skolan då det är konsert med sång/scenisk gruppen och därefter ska våran lärare Magnus Lange och hans acapella-grupp köra några låtar, så det ser jag fram emot!
Igår förberedde jag tacopaj som jag och Anna ska äta till middag innan konserten också ;) (ser jag nästan ännu mer fram emot...haha).

Nej, nu ska jag umgås lite med Ida! Kanske vi gråter en liten skvätt till? ;)

/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0