SÖNDAG I ULLARED!

Hej hopp! Idag sov vi ända till strax i tolv på dagen, så vi var rejält utvilade när vi efter frukost åkte iväg till Ullared för att shoppa lite :) Jag köpte saker som jag verkligen behövde: Stekarolja till Rhodos, aloe vera-kräm, sunstick till läpparna, vitt linne att ha på flaket och hårspray. Allt det gick på 182 kr! Oscar var så söt och ville betala sminket jag även fick med mig hem; foundation, bronzingpowder och en kajalpenna från "Claudia". Det för endast 74 kr totalt. Billiiiiiiigt.

 

Innan vi gick in i varuhuset ställde jag mig framför ullareds webcam och vinkade hem till mamma och Fredrik, Anna, Linnea och Frida! Sjukt kul! :D haha. Alla runtomkring kollade konstigt och skrattade åt mig... men vill man hälsa hem så gör man det :) Oscar fick bära in mig tillslut, när han fick nog. Haha.

 

Efter Ullared åkte vi hem till Oscars jättegulliga mamma, Ia, och åt middag och spelade kort. Jag vann ena omgången och Ia vann dom andra två, snaaaaart kommer jag äntligen klå alla i sekvens, moahaha ;)

 

Jag älskar att rida. Jag och River sommaren -09.

 

Under kvällens gång har jag och en tjej som heter Linda (Oscars kompis, Pontus, flickvän) och hon har så snällt hittat en potentiell medryttarhäst till mig!! Så imorgon ska jag iväg och hälsa på och eventuellt provrida Happy (hästen heter så), så får vi se vart det leder :) ser sjuuuukt mycket fram emot det!

 

Nu ska jag ta lite mer te och sedan krypa ner i säng. Imorgon hoppas jag på att halsonten är borta. Godnatt!

 

/S.H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0