SOOOOOOL

I måndags när jag kom hit till Falkenberg var det molnigt och nästan lite rått, men idag är det stor sol och blå himmel! Så när jag vaknade imorse gick jag direkt och smorde in mig i stekarolja och alldeles nyss när jag skulle gå ut till trädgården med en handduk under armen går solen i moln. VÄÄÄRSTA molnet glider in och det lär nog dröja ett tag innan det försvinner, så jag får snällt sitta inne och mixa eller något i väntan på att solen kommer tillbaka. Haha så typiskt.
Indien -08. Tänk om man fick steka på en sånhär strand idag....
Nu ska jag återgå till mixningsarbete då rösten fortfarande inte är helt i trim. Jag mår bättre, men det killar så fruktansvärt när jag försöker sjunga så det slutar bara i massa hostattacker...

/S.H

Kommentarer
Postat av: Anna

¨Ja trodde det var en bild från falkenberg först!!! hahahahahha! :-D miss you <3

2010-05-19 @ 10:55:47
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Mamma

Haha, känner igen mig!! Solguden gillar inte mig...

Pussss

2010-05-20 @ 21:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0