SPELA IIIIIIIN

Godmorgon tänkte jag säga, men jag ser nu att klockan redan är över 15 på eftermiddagen :P Jag vaknade rätt sent idag och det var nog bra för min förkylning, för jag har inte alls lika ont i halsen längre! Skönt. Dock hostar jag så att revbenen nästan går av och det är inte skönt för stämbanden ska jag säga. Därmed blir det inte riktigt en fin skönsång i inspelningarna jag håller på med just nu, men det måste helt enkelt duga. Jag har bara hunnit sjunga in en låt och det blir bara just en låt denna gång: "Kiss from a rose - seal".

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan har jag lust med att gå någonstans, typ promenad eller nått! :) Senare ikväll är det en dressyrtävling inte så långt från stan och den skulle jag vilja se då Happy är med och tävlar! Snääääääälla, Oscaaaaaar? (a)

/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0