STEPHANIE -BOR HOS LINNEA- HANSSON



Sådärja, då är jag hemmos Linnea nu och vi har precis kommit hem från Farsta Centrum där vi har ätit middag på Burger King! Asså deras pommes... MUMS. Sen kunde man få en BKool glass för bara 15 kr efter maten, men det tog inte vi. Haha. Jag smittas tydligen av Linneas psyke... hm. Inte bra.

Och en till sak... Idag gjorde jag något väldigt spontant och gick in på frisörsalongen här i Farsta och, tro det eller ej, KLIPPTE KORT!! Herregud jag som alltid gråtit när jag ska till frisören för att toppa mig... Jaja, här är resultatet:


Vad tycks?

Nu ska vi hoppa in i duschen och sedan göra iordning rummet där danskarna ska sova :)

/S.H

Kommentarer
Postat av: Marie

Tjejen fan vad snyggt det var!

2010-05-05 @ 20:57:50
URL: http://senghore.blogg.se/
Postat av: Sofia

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ va snyggt :D:D:D:D

2010-05-05 @ 20:57:56
URL: http://sufias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0