VIRUS PÅ DATORN!

Hej kära ni! Som jag saknat att blogga. Dom senaste dagarna har jag inte kunna blogga från min dator alls då den åkt på ett envist virus som nu gör att jag gång på gång måste stänga av datorn. Det känns inte kul alls. Men ikväll ska min tekniske lillebror titta på problemet och förhoppningsvis kunna lösa det!

Jag bloggar nu från min låssaspappas dator och hittade massor av gamla bilder på den som jag tänkte bjuda på ;) haha.


Jag, min lillebror och min låssaspappa på hotellbalkongen. Rhodos -09!


Jag bakar finska julbakelser, julen -08 ;D


Våran älskade sångensemble, våren -09 <3

/S.H

Kommentarer
Postat av: Axel Alm

I am a little goosey ifron staden.. :D

2010-05-11 @ 00:04:28
Postat av: Monika Mens

fyfan vilken biff du har till lillebror

2010-05-26 @ 22:50:05
URL: http://charliesangelz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0