UPPHUNSAD IGEN

Nu så. Jag tänkte bara berätta lite om vad det är som händer här i Oslo och jag har stött på ett nytt problem; nämligen att alla vi 3 måste flytta ut ur våran lägenhet. Ägaren till lägenheten har visat sig väldigt opålitlig och är nyskild, blivit av med jobbet och har ekonomiska problem. Hon vill därför ta tillbaka sin lägenhet snarast och har hotat med att vräka oss redan den 1 december, men vi har nu förhandlat oss till att få stanna december ut och flytta den 1 januari. Jag letar alltså nu efter ett nytt boende (IGEN) och ska under nästa vecka på en rad visningar på olika lägenheter, hyblar och rum i andra kollektiv.

Emma, min nyfunna vän och arbetskamrat, har hamnat i en liknande situation och måste även hon flytta ut ur sin hybel. Därför letar vi efter ett boende tillsammans om det skulle vara möjligt att hitta :) Jag har eventuellt fixat ett tilfälligt boende från 1 januari ifall jag inte skulle hitta något, så min panik har lagt sig och jag är bara fullt fokuserad på att hitta något nytt boende snarast. Så... det var det. Nu vet ni :)

Vet inte riktigt vad jag ska säga mer, så... godnatt! :)

/S.H


Kommentarer
Postat av: sofia

oj damn! lycka till tjejen

2010-11-28 @ 22:08:03
URL: http://sufias.blogg.se/
Postat av: Linnea saknar steffi Georgny

Hej min fina! Otur med lägenheten :S Hoppas du hittar något nytt så snart som möjligt. Jag saknar dig så jag går av här! Älskade vännen! Lungorna är det typ lungt med nu. Jag hade typ lunginflamation vilket inte var så jätteskönt..:/ Inget värre än så :) Asså dask! Jag saknar dig som en liten gnu, älskling! Puss<3<3<3

2010-11-28 @ 23:28:23
URL: http://linneageorgny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0