HEJ OCH HÅ

Herregud vad min blogg varit oaktiv... IGEN. haha. Men som jag sagt förut; När det händer något i mitt liv som gör mig osäker delar jag helst inte med mig av det i bloggen förrän jag har löst det. Och det är precis det som har hänt även denna gång. Det är nämligen somså att jag ska byta jobb! Jag har sedan i november jobbat på Europris, en norsk lågpriskedja, men har alltså sagt upp mig och har fått ett nytt jobb som jag tror kommer passa mig bättre. Jag ska börja jobba på en bar/café på Lysaker Brygge i Oslo! Jag var där förra söndagen och provjobbade och jag kände direkt att där skulle jag absolut kunna stanna :)
Så efter en turbulent månad med alltför många idéer, krångel, osäkerhet och oron av att bli helt arbetslös, har jag nu löst problemet och kan glatt skriva om detta i bloggen nu så ni läsare vet vad som händer här ;)



Förövrigt är jag i Sverige just nu och har varit det sedan i torsdags, men idag är det alltså dags att åka hem. Jag har haft en riktigt bra vistelse här hemma med både familj och vänner, så nu är mina batterier laddade igen så jag orkar åka tillbaka till Oslo och leva vuxenlivet där. Något som verkligen lockar mig tillbaka är ju att jag kommer få mer tid med Mr X nu när han flyttar till Oslo... :)

Åh, det känns som att jag har så mycket att berätta! När jag kommer till Oslo ska jag skriva om den underbara överraskningen mina vänner och familj anordnat för mig på min födelsedag! :) Och nu är det inte långt kvar tills jag och Emma sitter på flyget påväg till Alanya... awesome!!

Men nu ska jag övningsköra för första gången på snart 1 år... pray for me.

/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0