ERIKSDALSBADET

Som jag sa tidigare idag så har vi varit i eriksdalsbadet med klassen under eftermiddan.
Påväg dit gjorde Martin en skum grej, haha! Vi hade precis kommit till skanstull och är påväg mot badet och då får Martin för sig att vi ska ta en buss som är påväg att stänga dörrarna så han springer som aldrig förr mot bussen och hoppar in. Det roliga är att vi inte alls ska ta den bussen och Martin kommer på det precis när dörrarna stängs! så han åker iväg!! HAHAHAHA jag doooog!!

Så, nu till de seriösa ;)
Livräddningskursen gick väl inte så jävla bra för mig... den enda jag lyckades rädda var en liten plastdocka, resten drunknade pga mig. Suck.
Men jag fick glädjas åt att det blev frivilligt bad efteråt!
så vi allihopa kuta mot äventyrsbadet :D
Vi åkte rushkana, låg i bubbelpoolen och simmade ut och solade lite i den tidiga vårvärmen :)
stekarna från STEG, do you know them? haha

Efter badet gick jag, Anna, Oskar, Kim, Martin och Nisse till närmaste willys och köpte nått att äta, jag och Anna tog såklart risifrutti (a)
Sen gick vi hela vägen till södra station och tog tåget hem.
Väl i rönninge gick jag hela vägen till musikskolan och hade sånglektion, de gick bra :)
Hem, äta, skriva klart en uppsats på en kväll, och känna sig duktig.
Men just nu känner jag mig inte så duktig... jag är faktist en ganska pinsam person.
Jag fick för mig att vi hade studiebesök på naturhistoriska imorgon så jag fick panik och började göra värsta fina pastasalladen typ klockan elva på kvällen som massäck för att sen när jag är klar komma på att det var på TORSDAG och inte onsdag. Jag blir bara så trött. Men endå... lite kul va de, haha!!

/ S.H

Kommentarer
Postat av: Kimp the pimp

Haha stekarna från STEG, some hot stuff there!
Sen var det Martins upplyft av vår annars bra eftermiddag som gjorde det till en riktigt kul dag :D All love to him

/Pimp

2008-04-02 @ 08:21:26
URL: http://www.kimpthepimp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0