VÅRKÄNSLOR

Imorse vaknade jag 1 timmer efter att jag egentligen skulle. Panik. Springa upp hur sängen, kasta på sig kläder och springa till bussen. Ja, så blir det ibland.
Tur att vi ändå bara kollade på film med klassen ;)

Hade kort dag i skolan, så efteråt kollade jag lite på kläder (mest efter en figursydd skjortklänning med kort kjol), fika på kaffestugan och sen hem till älskling innan vi skulle till musikskolan :)
Vi ska köra två låtar på en konsert nästa onsdag, var av en av låtarna ska vi ha dans till, så idag repade vi med dansarna vilket gick bra :)

När jag var påväg hem fick jag typ värsta vårkänslorna och gick senare en till promenad ner till musikskolan för att kolla på när älskling repade.

Imorrn ska jag Sofia och Anna ta hand om alla sökande till vår skola, de ska bli skitroligt! Vi har redan bestämt att vi ska få alla nervösa nior att slappna av lite genom att köra nån låt tsm. Det blir perfekt, haha.

Känner mig rätt fantasilös ikväll så ni får ursäkta. Jag ska nog sluta skriva nu och se om jag har nått roligare att skriva om senare ;) haha

/ S.H

Kommentarer
Postat av: Sofia

tror att linnéa ska söka imorgon, ta hand om henne! haha

2008-04-02 @ 21:37:32
URL: http://sufias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0