PARTY

Hejs igen;

Lördag idag, men vart är det idealiska vädret? suck.
Älskling sov över hos mig igår natt och jag och mamma färgade blonda slingor i hans hår så nu ser det sådär härligt solblekt ut :)
Under dagen har vi inte gjort något speciellt förutom att jag har haft beslutsångest över vad jag ska ha på mig på festen ikväll. Kläder har åkt på och av som ett rullande band i typ 3 timmar...
Tillsist blev jag sur och tog på mig svarta leggings, vita shorts, svart tunika och vita klackskor... jag vet, kläderna låter ganska svart-vita, men färgklicken kommer med sminket :)
Festen kommer vara i skarpnäck och vi ska ha så jävla kul!
Innan ska jag möta Sofia och vi ska ta en glamourös fika på donken, haha.
Just nu tar jag det bara lungt hemmos Oskar, sen ska jag fixa iordning mig och åka.

Jag har nu provat hudvårdsserien från neutrogena, och kan bara säga: fantastiskt!
Redan efter 2 behandlingar känns huden mycket lenare, mjukare och frächare. Alltså är detta ett kap!
Tyvärr har jag inte köpt den själv, utan det var Oskar som hann före så jag lånade lite av honom (a).
Men snart kommer det finnas fullt av neutrogenaflaskor i mitt badrumsskåp också :)

Nej nu ska jag nog lägga ner skrivandet för ikväll och vara social med min älskling :)
Ha en härlig lördagkväll!

/S.H

Kommentarer
Postat av: Anonym

fjoooooooooooortis sötnos

2008-02-04 @ 15:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0