monday

Hejs igen:)
Idag har det inte hänt så mycket förutom att min spanska lektion blev inställd, YES!
Så jag hängde i korridoren en stund innan jag gick in och satte mig hos Sofia på hennes franska lektion.
Jag lärde mig faktist att säga "hej" på franska, men just nu kommer jag inte på vad det var... heh.

Väl hemma i rönninge åkte jag, älskling och sebbe till musikskolan.
Jag är tillfällig sångare och bandmedlem i FN-bandet och vi ska ha en konsert fredag vecka 10 så då får ni gärna komma och lyssna:)
Idag körde vi "I want you back - Jackson 5" och det gick jättebra, förutom att min röst blev helt sjukt trött efter att ha sjungit den i full bröstklang typ 5 gånger.
Vi ska också köra bl.a. "This love - Maroon 5", "I wish - Stevie wonder" och några instrumentala jazzfusion låtar.
Kul Kul :)

Nu har jag precis övat lite på  en låt som heter "I still believe", en inså-läxa till på torsdag.
Håller på att pluggar på kvintcirkeln, det är ju musikprov snart... ouou.

Idag hade jag på mig min nya tunika kombinerat med svarta strumpbyxor och svarta klackar.
Jag var asnöjd över mitt klädval när jag gick hemmifrån, men efter halva dagen var det liiite jobbigt att hålla på och rätta till tunikan som åkte upp och blottade ass'et typ hela tiden. Suck.
Så tänk på det alla ni därute: Do not wear to short!
Det är ju trots allt Januari och inte Juni.

Nu ska jag kolla på American Idol, Take care!

/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0