ANNA! KOM HEM!


Saknar min underbara vän Anna alltför mycket just nu!
Vi har varit ifrån varandra mycket under sommaren i och med mitt ridläger och hennes resa till Finland.
Och nu är hon i Frankrike... Come back, please? :)
Men vi ska på birka cruises när hon kommer hem, det är något att se fram emot!


Anna. (Bilden tagen av hennes syster Maria som tyvärr också ska lämna landet och ska flytta till Italien efter sommaren... shame on you, systrarna Björklund! lämna mig här alldeles ensam...haha)

/ S.H

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag är hemma nu, då är det du som är borta :(

Se till & bli brun o fin nu ;)

PUSSPUSS<33

2008-07-16 @ 12:09:37
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0