LANDET -> HEM

Så nu har jag spenderat ungefär 1 vecka här ute på landet och ska hem till civilisationen igen :)
Oskar har varit här med mig, så det har inte varit tråkigt... inte hela tiden iallafall.
Snart ska vi ner till sjön och basta och slänga oss (kanske inte jag?) i vattnet, men det är så förbannat kallt eftersom att det varit skitväder under så lång tid!
Men vad gör det? Grekland väntar... på söndag åker vi! JIPPIE :)


Vi har fått fina smultron på våran tomt... mums!

Imorgon ska jag hjälpa Oskar att packa, så han får med sig det han behöver, känner på mig att det kan behövas... lilla ponken <3
Själv har jag med mig för mycket, men jag säger det igen: vad gör det?

/ S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0