RESEFEBER!

Hejs!
Sommaren är i full gång och solen har äntligen kommit tillbaka! härligt.
Jag har ju somsagt kommit hem från ridlägret på Grällsta Ridcenter och snart är det dags att åka på fler weekends.
Ska nämligen till Grekland (Samos)  med familjen och Älskling den 13 Juli! :)
Det ska bli så himla mysigt!
Vi ska bo på ett jättefint hotell och jag och Oskar ska bo i ett eget hotellrum.


Vårat hotell och strand i Samos.

Efter semestern i Samos ska jag sommarjobba på Skansen!
Ska jobba med hästarna i stallet och skansens ponnyridning :) Ska bli kul.


När jag jobbat klart ska jag på kryssning med Anna på Birka Paradise! Vi ska ha så himla kuuul!
-Efterrättsbuffén, här kommer vi! haha


Birka Paradise Cruise med Anna 28/7-08

Allt ska bli så otroligt kul!

/ S.H

Kommentarer
Postat av: Sofia

åh va kul :)

jag var på samos förra sommaren !

2008-08-06 @ 15:02:17
URL: http://sufias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0