EFTERRÄTT

Ikväll sitter jag hemmos älskling igen. Mysmys!
Kim är här också :)

Vi har gjort en sjukt god efterrätt och ikväll känner jag mig extra snäll så  ett recept kommer här:

1 kiwi
1 banan
1 pkt frysta hallon
1 pkt frysta jordgubbar
½  lime
ca 100g vitchoklad

Häll alla upptinade hallon och jordgubbar i en ungssäker form, sockra :)
lägg över skivad banan och kiwi.
Pressa lime över det hela och strö ut riven vitchoklad.
Ställ in formen i ugnen (200 grader) i typ 10 min--> (huvudsaken är att vitchokladen ska smälta)

Servera som det är eller med lite glass vid sidan om så önskas :) själv föredrar utan.
YUMMY!

/ S.H


Kommentarer
Postat av: Maria

Minus Kiwi så är det säkert jättegott, haha!

Jaaa skitsmarta haha, de känner väll du också?

2008-04-01 @ 08:40:06
URL: http://fashionstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0