YESTERDAY

Äntligen har jag fått min bärbara! nu står den så fint på mitt skrivbord precis framför sängen så jag kan kolla på film och ligga och blogga i sängen varje kväll... mysmys!

Igår var de fest i sandsborg och de va två tjejer från våran skola som vi firade. jättehärligt fest med glatt folk, bra musik och mycke dans! :)

Idag vet jag ite riktigt vad jag ska göra... ska kanske ringa Veronica och kolla om hon vill göra nått under dagen.
Ikväll kommer nog Oskar hem till mig (hoppas jag) och äter middag och kladdkaka (a) och sover över.

Just nu ligger Oskar i min säng och bläddrar i mina tidningar... haha FRIDAs rosa sidor antar jag.
Nej nu ska jag göra honom glad och gå upp och äta frukost med familjen.
Alltid lyxfrukost på lördagar...yummie!

Ha de bra! Skriver mer ikväll.

/ S.H


Kommentarer
Postat av: Anonym

sex sidorna dvs ;)

2008-03-29 @ 18:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0