FÖRLÅT ANNA!

Jag VET, jag har inte bloggat, jag är dålig. (a)
Men nu är det faktist som så att det kommer ändras för jag ska få en ny dator och en större plattskärm, så det kommer vara så sjukt mycket roligare att sitta vid datorn. Kommer fixa en kabel så jag kan lägga in egna bilder lite oftare också, vilket inte går på min nuvarande dator som man typ måste veva igång...

Men iallafall... idag är jag sjuk :/ Var det igår också egentligen, men pallrade mig till skolan ändå. Hade prov imorse, gick ganska bra, hoppas på mist VG. Sen drog jag hem och har bara tagit det lugnt hela dagen.
Man måste ju friskna till.

Jag har egentligen ridning idag, och jag funderade på att inte gå, men VAFAN jag kan inte låta bli. Visst jag har ont i halsen, men jag har inte feber längre och iprenen har tagit bort huvudvärken :)
Haha så nu måste jag.
Hoppas det blir Tabris eller Sparre ;)

/ S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0