MONDAY

Hejsan!
Jag var i skolan idag, och såhär efter lovet så var man ju lite slapp men det var helt okej faktist.
Vi var ju på landet under helgen så man var långt ifrån utvilad som jag egentligen önskade...;) haha.

Fick tillbaka mitt MatteB-prov idag, och inte helt oväntat fick jag IG, I have to make a effort!
Men jag fick faktist MVG på gemuprovet (gehörs och musiklära), så lite bra har man åstadkommit.


Jag har ju färgat håret lite ljusare med slingat det också, och de va oväntat många som märkte det :) men de är ju ändå rätt mycket ljusare än vad det var innan.

På torsdag är det dags igen. Prov alltså. I historia. Inte mycket att hurra för eftersom att ingen i klassen ens har en aning om vad det är vi egentligen har prov på, så lite sådär panikångest har man ju. Och tanken på att jag egentligen skulle behöva plugga nu istället för att sitta framför datan gör inte hela saken mycket bättre.

Så nu ska jag nog sätta mig ytterligare ett tag och plugga... herregud att jag ens tror på det själv.

/S.H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0