RIDNING

Jopp, jag gick på ridningen iallafall, vilket jag INTE ångrar ;)
Det var riktigt roligt idag för vi hade hoppning och jag red en söt liten ponny som heter Dolly.
Mot slutet av ridlektionen så hoppade vi ett högt hinder, och eftersom att Dolly (och jag, haha) är så liten vart hindret väldigt stort för oss två.
Och inte nog med att hindret var högt så hoppas Dolly en bra bit högre än vad hon behöver eftersom att hon är rätt att slå i hovarna i bommarna, haha sötnosen.
Så det blev höga hinder idag :)


Dolly. Bilden är hämtad från www.parlviken.se .

På sista ridlektionen denhär terminen ska vi ha hopptävling, så då hoppas jag att jag får rida Dolly.
Då får ni bannemig komma och titta :D

Nu ska jag sova.

/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0