WEDNESDAY

Hej allihopa!
Imorse när jag vaknade var jag riktigt trött... varför vet jag inte, för jag la mig vid tio igår. Jaja.
Jag fick tillbaka mitt GeMu prov idag, hade endast 2 fel så det motsvarar ett MVG! yey

Jag och min kära vän Anna har planerat att åka pulka på lördag om snön finns kvar! Haha ska bli underbart, hoppas fler vill följa med... Vi ska ta med lite fika också ;)


Toppen.jpg
Idre fjäll.

Idag är det ridning igen! Gud vad tiden går fort, snart är det jullov med julafton, nyår och mellandagsreor! OJ vad jag ska ut och shoppa då, haha.
Jag kommer vara borta under Jul, ska åka till våran föredetta stuga i Idrefjäll! Åh vad mysigt det kommer bli.
Men jag kommer få åka hem två dagar innan än resten av familjen, varför kommer ni få reda på senare ;) haha

/ S.H

 


Kommentarer
Postat av: Anna

But I know why you're coming home 2 days before your family ;) sscccchhh... Anna

2008-11-26 @ 19:21:43
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0