RIDNING

Japp, jag kom precis hem från en intensiv hoppträning inför lördagens hopptävling :)
Det gick bra och Sparre var glad (kanske lite för glad då han fick för sig att bocka och stegra sig lite innan vi hoppade hela banan) haha, men han var söt. Jag har anmält oss på en 70 centimeters bana med omhoppning om man nu går vidare till det, så lite mer spännande blir det än en vanlig clear round!

Påsken firade vi somsagt ute på landet, och det var ju ett sånt underbart väder så sommarklänningen åkte på! Så här bjuder jag på en riktigt sommrig bild med en av Top Models hetaste poser ;) hahaha! jag och Tyra alltså... jag får inte nog!


Nu ska jag äta lite mer vindruvor, förbereda mig mentalt inför matteprovet imorgon och sedan sooooova ;)

/S.H

Kommentarer
Postat av: Oscar

Zypersöt ZuperSteffi

2009-04-16 @ 19:38:10
Postat av: Sofia

söt bild!

2009-04-17 @ 22:43:01
URL: http://sufias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0