ÅHEJ!

Nu sitter jag äntligen i mitt rum och tar det lugnt för första gången idag. Efter jobbet åkte jag hem, bytte om, åt och sen cyklade jag iväg till Rulle :) Det tog bara 15 min för mig, så jag spurtade verkligen på!
Väl framme var det bara att borsta av och tränsa ponnyn för att träna. Idag fick det bli en kort promenad, lite longering och lite hoppning.


Rulle fixas iordning inför hans work-out!



Rulle longeras av mig.




Efter allt flåsande (typ mest jag) släpptes Rulle ut i hagen till kompisen Brandy. Sen blev det pusskalas :)

Nu ska jag själv börja lägga mig, har varit riktigt trött idag fast jag sovit många timmar... knas.
Sweet dreams!

/S.H

Kommentarer
Postat av: Oscar

Hahah, HångelhästeN

2009-08-05 @ 23:05:21
Postat av: Ronja

Sööt ponny xD vad är den för ras? :)

2011-11-08 @ 12:41:52
URL: http://fjordfantast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0