BLOGGEN ANROPAR STEPHANIE?!

Haha jag veeeeeeeet, jag har varit katastofdålig på att blogga dom senaste 2 veckorna. Det har varit pga projektet (inspelningen av skivan), men nu är jag äntligen klar! :D


Stephanie Hansson - This Is My Voice.

Här är skivan som jag jobbat på under flera månaders tid! Känns riktigt kul och skönt att den äntligen är färdig :)
Hoppas släkten blir glada när dom får ett varsit ex som bonus-present i julklapp ;) haha.

Ikväll ska jag iallafall iväg på middag hos en familjevän så tills dess ska jag hinna byta om och lite så. Imorgon bitti är det äntligen ridning för min del, har ju varit borta så mycket på senare tid så jag har lyckats missa 3 lektioner på raken... ajjabajja! Menmen, ibland blir det mycket.
Imorgon kväll blir det att ha det mysigt med ett gäng sköningar hemmos Linnea och det ska bli stört kul!

Nej nu ska jag ta och byta om.

/S.H

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

Skulle inte du kunna lägga ut någon låt med dig här i bloggen? Så man får höra, skulle vara jätte kul :)

2009-12-16 @ 11:23:44
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0