NÄSTAN KLAR

Yes! Nu är jag äntligen snart klar med plugget inför KuHi provet, så det känns bra :)
Ska kika lite på tavlor och sånt först och sen är jag nog färdigpluggad för idag :)

Såg precis på Top Model och till min lycka åkte Sheena ut!! YES! Heja Analeigh.
Ändå tycker jag att Elina inte förtjänar sin plats fullt ut heller, hon har fått samma kritik i 5 program på raken och kan inte ta till sig det ... Shape up, girl! Hon är allmänt bråkig i huset också, ingen trevlig brud enligt mig. Jaja.

Mitt klädval idag var inte det mest kreativaste, men jag kände verkligen för att dra fram min gula tunika som jag fick i födelsedagspresent av tre gamla klasskompisar från nian, Daoud, David och Niclas :) haha att jag kommer ihåg!
Här kommer en bild på den iallafall :)


/S.H

Kommentarer
Postat av: Andreas

SÖÖÖTIS :)

2009-02-03 @ 22:01:35
Postat av: Angie

Heja Analeigh!

2009-02-04 @ 20:13:53
URL: http://angiex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0