PUH!

Precis som alla andra dagar denhär veckan så har vi repat inför produktionskonserten :)
Man känner av pressen mer och mer ju närmre konsertdagen kommer och det blir ibland en lite trött och gnällig stämning i reprummet, men vi har utan tvekan roligt mestadels iallafall! :)


Dagen började kl 08.30 med sånguppvärmning och lite uppfräschning av minnet från igår...
Så jag passade på att ta ett kort på dagens (inte jättespeciella, men iaf) outfit :) haha.

Jaaa, jag har raggsockor på mig. Inte så high fashion, men ack så gosigt för fossingarna (a).


Förmiddagen flöt på rätt bra och vi lyckades sätta alla låtar med sång! Jag var något trött efter det intensiva passet, så en chokladboll + en rast gjorde susen för att piggna till igen, haha.




Efter ytteligare en timmes rep var det äntligen dags för lunch, och gissa om vi har längtat... TORSDAGSPANNKAKAN IS BACK! Haha jag och Anna föråt oss på härligheterna, så vi var typ alldeles hypade av allt socker den nästkommande timmen, men när det sedan var dags att repa igen drabbades vi nog av blodsockerfall, hela gruppen blev helt stört trötta och otaggade precis lagom innan repet med instrumenten skulle börja.
Vi satt nere i ett av rockrummen i 2 timmar och kom typ ingen vart och jag kände mig lite allmänt grinig, så repet vart inte jättelyckat och därför har vi alla lite panik inför konserten. Men det löser sig nog, det blir nya tag imorgon!

Ingvar, vår maskot som följde med i "Tom&Jerry" kakpaketet, är den ende som förstår oss just nu.


När jag väl var påväg hem med tåget fick jag ett samtal från min plastpappa som meddelade att vi skulle äta ute på en nyöppnad restaurang i rönninge! Jag beställde lyckligt in plankstek med lax, det förtjänade jag (a) haha.

Tror ni att min middag var god eller? MUMS.


/S.H

Kommentarer
Postat av: Oskar

najs najs, fan glömma noter kan ju vara dummt om man ska repa :P

Har jag inte sagt at man ska ta någon riktig mat först, sen ta lite pankakor // din morsa iklädd i Oskar kostym.

p.s plankstek med lax= planklax :DDDDDD

2009-02-12 @ 21:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0