GLAD FREDAG

Idag ska jag somsagt träffa våran kära kör Team Nanne och alla andra körer som varit med i körslaget :D
Vi ska träffas lite på ett ställe och sedan dra vidare till frihamnen för att repa och sådant.
Mitt problem idag är bara att jag vet inte vad jag ska ha på mig på finalen! jag får panik. Jag har packat en hel kasse nu med tänkbara alternativ som jag ska ha med mig till kostymtjejerna i studion så får dom hjälpa mig!
Jag har bara ett krav: att jag får ha mina nya klackisar som jag köpte nyligen! ;) haha

Nu ska jag äta frukost, plugga historia och sedan fixa mig till träffen med körerna.
Jag kommer ta med mig kamera så ni får en uppdatering senare i bloggen, kika in då! :)

/S.H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0