SKOLAVSLUTNING -09

...var igår, så idag är alltså min första dag på sommarlovet! Underbart skönt, men det skulle ju absolut inte skada med varmare väder och sol. Igår var det riktigt kallt ute, men som tur var så hade iallafall STEGs studenter riktigt röj på flaket iallafall ;) Asså det känns så himla konstigt att dom har slutat och att vi nästa år blir treor... helt sjukt!
Kommer verkligen sakna alla som slutade igår, nu blir man ju liksom plötsligt äldst på skolan.... sen är det vi som tar studenten och går ut. Ett år kvar.


Alla var lite extra fina på avslutningen, men eftersom att det var så kallt så syntes det bara inomhus... ;)


Avslutningscermonin hade vi inne vid scenen och varje avgångsklass gjorde något kul på scenen en sista gång :')


Malin, Martin, Nisse, Adam, Kim och Sebbe stod för underhållning och sommarmusik utomhus vid utspringet :)


Sedan var det dags för studenterna att åka flak... *vinkvink*!


Efter avslutningen och utspringet åkte jag, Anna, Sofia, Sofia, Wilma, Kim och Felicia in till söder och satte oss på ett fik och hade jättemysigt och roligt tillsammans ;) Haha mycket prat om gamla minnen blev det också.
Sedan drog jag och Anna vidare till tullinge för att gå på Camillas studentskiva! :) Det var jättetrevligt med mat och tårta och presentöppning och hon verkade iallafall gilla min och Annas present, speciellt dagen-efter-kitet ;) hahaha.
Jag har tyvärr inga bilder från mottagningen, men jag kan säga att Camillas klänning var fin!

NÄSTA ÅR ÄR DET VÅR TUR!

/S.H

Kommentarer
Postat av: Sofia

åh va fin du var/är :) haha

2009-06-07 @ 15:11:35
URL: http://sufias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0