WHOLE LOTTA SHAKING GOING ON

Hallådär :)
Idag har jag inte gjort så mycket, utan har sovit ut riktigt ordentligt och sedan bara kollat på TV och är nu nästan färdigfixad för att åka iväg på studentmottagning. Idag är det nämligen min kusin Auroras tur att ta studenten och vi ska snart iväg för att gratta och fira henne :)

Igår var det egentligen planerat att jag skulle med mina söta sockertoppar till grönan, men stog över pga kylan.
Men tjejorna verkar ha haft kul iaf, så det är ju bra det :)
Det är helt sjukt kallt ute och tillochmed inomhus går jag runt och huttrar! Verkligen inte kul då jag åker till grällsta på lördag och har kollat upp vädret vilket tyvärr inte skulle vara så lovande dom 4 första dagarna. Suck. Men solen skulle iallafall titta fram lite i mitten av nästa vecka och förhoppningsvis är det soligt och fint under andra veckan där.
Anyway. Igår var jag alltså inte på grönan, så jag, Veronica och Kelly åkte till södertälje för att luncha tillsammans och gick lite i affärer :)



I söndags fick jag reda på att denna veckas ridlektion är den sista för denna termin och att vi ska ha ett teoriprov i hästskötsel och sådant, och att jag skulle rida ett speciellt dressyrprogram för att ta ytterligare ett ryttarmärke.
Ska bli lite kul, men jag måste nog läsa igenom teoriprovet eller något, det var trots allt ett bra tag sedan man höll på med sådant! Men Jag har ingen större panik, sådant brukar stanna kvar i hjärnan. Det är det som menas med att vara totalt hästbiten!

/S.H

Kommentarer
Postat av: Anna

va coolt med hjärtat på hästen! :D

2009-06-09 @ 16:58:44
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0