CHILL VECKA

Jajjemen! Nu är det äntligen lite lugnare i skolan då det kommer vara intagningsprov under hela veckan :)
Idag hade vi bara en historialektion på förmiddagen och en lunchkonsert på scenen, sen slutade vi för dagen. Imorgon är det tänkt att alla ska till eriksdalsbadet och göra lite simtest och sånt, men jag ska sitta och lyssna på sökande till sånginriktningen på intagningsproven imorgon :) Ska bli jättekul!

Idag kom jag hem vid 2 tiden på eftermiddagen, vilket är väldigt tidigt för mig då jag brukar komma hem vid typ fem varje kväll efter skolan annars. Så eftersom att jag kom hem så tidigt så passade jag på att baka lite kolakakor och tog ett litet smakprov på mina bakverk.... MUMS säger jag bara!



Snart kommer Veronica över och fikar lite med mig :) Kolakakor kan man bara inte få nog av...

/S.H

Kommentarer
Postat av: Anna

Nej inte dina kolakakor iaf :D

2009-03-16 @ 19:09:01
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0