DÅ VAR DET DAGS!



Inte för att jag tävlar i samma nivå som Jan Brink och Briar, men ville lägga upp en bild på dom när dom utför ett av sina alla skitbra dressyruppträdanden. Om det är någon jag ser upp till inom hästvärlden så är det dom två!

Så nu sitter jag här, framför datorn, har precis gjort iordning mig och ska snart äta frukost och efter det ge mig iväg mot stallet. I onsdags när vi tränade så var han snarare brun är vitskimmel, så jag har räknat med att han behöver en dusch innan vi rider in på dressyrbanan ;) Åh, jag känner lite nervös-vågor skölja i mig faktiskt! haha.
Men jag ska väl bara ta det lugnt och göra min grej som alltid så går det nog bäst. Och innan jag rider in på banan ska jag tänka på något som en gammal ridkompis sa till mig första gången när jag skulle tävla med min förra sköthäst Tim,
"Det är bara att gå ut och glänsa". Den gången placerade vi oss som tvåa, så det verkar fungera! :)

Ps. ni kanske har sett att jag har en ny layout på bloggen? Bara så ni vet, den är inte klar. Haha. I need help. Ds.

/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0