HÅLTIMME... KUNDE HA VARIT SOVMORGON

Gu va irriterande! Jag skyndar in i skolan genom korridoren för att inte komma sent till dagens första lektion när Jerry (sorry, menar Axel Alm) möter mig och säger att lektionen är inställd... Detta betyder alltså att jag kunde ha tagit det bra mycket lugnare imorse och sova 1 timme längre. Jaja, att lärare är hemma och wabbar är väl inte en jättestor nyhet på våran skola då nästan är småbarnsföräldrar.

Snart börjar iallafall nästa lektion och jag kan glädja mig åt att jag och tjejorna iallafall har hunnit nosa lite på våran "girls aloud"-låt så vi slipper skämmas i eftermiddag när vi ska visa upp hur långt vi har kommit på arbetet.

Men nu har jag (tyvärr) mattelektion och efter det är det lunch :) Det ska tydligen bli köttbullar med stuvade makaroner... MUMS. Och imorgon är det våffeldagen också ;) haha fy vad jag äter.

/S.H

Kommentarer
Postat av: AxelAlm

..... Det är allt jag kan säga.. :(

2009-03-24 @ 14:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0