LÖRDAGEN

Nu har jag åkt hem från skolan, är rätt hängig och trodde absolut att jag hade fått feber som den andra hälfen i skolan... men tog tempen nyss och jag ligger på 37,2 grader :S Jaja, det är väl kroppen som är uttröttad eller något... jag har varit förkyld/snuvig/ont i halsen i 2 veckor nu.
Men det var inte det jag tänkte skriva om nu, jag kom att tänka på att jag aldrig la upp en bild eller något från dressyrtävlingen i lördags så jag gör det nu :)


Jag och Herak.

Tävlingen gick bra och jag är nöjd, förutom att jag missade poäng på galoppen och glömde vägen vid ett tillfälle, alltså blev det avdragspoäng på det :/ Men jag och Herak kom ändå på 7:e plats, så det säger väl att det övriga i programmet var väl ridet :) Jag är hursomhelt jätteglad för den fina rosetten vi fick.

Nej, nu ska jag nog lägga mig i sängen, lyssna på musik och plugga lite kulturhistoria så man gör någon nytta överhuvudtaget.

/S.H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0