PLUGG OCH EN PRESENT

Sitter just nu och pluggar till matteprovet som kommer på tisdag nästa vecka. Har precis gjort engelska-läxan och läst häftet vi fick i läxa i sång/scenisk träning.
Samtidigt som jag sitter och är duktig lyssnar jag på min present som jag fick idag av mammas jobbarkompis Morphy, nämligen Idolvinnaren Kevin Borgs skiva "the beginning"! Den är riktigt bra faktist, skönt att sitta och lyssna på och Kevin är ju en helt fantastisk sångare. Inte nog med att jag fick skivan... den är även signerad av Kevin himself! ;) ojojoj... riktigt fint dethär ju! Tack, Morphy! :)


Här är den! Signerad och klar med en hälsning till mig :) dock är stavningen av mitt namn fel, men vad gör det? LOVE YOU KEVIN ;)

Åter till plugg. Bloggar nog mer senare!

/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0