TUESDAY

Matteprovet är äntligen avklarat! :) Det gick inte så fasligt dåligt som jag trodde, så nu i efterhand kan jag känna en liten glimt av hopp till betyget G iallafall.
Imorse när jag drog upp persiennerna fick jag damp... det var ju typ SNÖSTORM ute! Jag som tänkte ha på mig min nya svarta skinnjacka... jaja, jag får väl vänta ytterligare någon/några veckor med att plocka fram den antar jag. Synd.

Här kommer dagens outfit, kanske är det rentav några av mina favoriter då den känns ledig men ändå lite fin till vardags liksom :) Ni kanske har märkt att jag har täckt för mitt ansiktet på mina senaste bilder, ville bara tala om att det är för att jag tagit gårdagens och dagens outfit-bild på morgonen. Då ser man ju lite sådär lagom pigg och alert ut med ett väldigt attraktivt, naturligt leende som inte alls fastnar och blir stel när man väntar på att självutlösaren ska ta bilden. Hoppas ni förstår ironin ;) haha.


Cardigan - JC
Nudie Jeans - JC
Skarf - H&M


Ska plugga lite Svenska och Engelska nu, bloggar mer senare! :)

/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0