VILKEN HELG!

Somsagt, har jag haft danskar hemmos mig torsdag - söndag :) Har därför inte kunnat blogga så mycket då det har varit full rulle här med körrep, utekvällar och konsert med våran och den danska kören.
Imorse åkte dom hem, så jag har spenderat hela förmiddagen till att sova ut och sendan plockat iordning allt i mitt rum så det ser ut som vanligt.

Igår kväll hade vi konsert i Mälarhöjdens kyrka (där vi förövrigt också repade med Team Nanne under körslaget). Konserten gick bra, även om jag kanske inte kunde texten helt på den danska låten på 6 verser...
Här kommer lite bilder från gårdagens konsert och knytkalas :)


Sööta Sofia och jag taggar till inför konserten ;)


Konsert i Mälarhöjdens kyrka.


Sedan var det dags för knytkalas...




Massa mat fanns det...


... och efterrätter förstås ;) larmet gick när vi tjejer var först med att röra oss mot läckerheterna, haha!


Sen blev det musik och ferre vid scenen!


Amelie var speedad igår, haha underbart!

Kvällen fortsatte till typ halv ett på natten, så jag och mina danska tjejer tog taxin hem :)


Imorse fick jag en present av Camilla och Sidsel innan dom åkte :) Gulle.

Nu måste jag faktiskt plugga, haha jag har ljudteknikprov och insåläxa till imorgon, matteprov, ensemble läxa och glosförhör på tisdag och måste börja på min redovisning av Bahamas och Rock!

/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0