MED ÄLSKLING IGEN!

Jag kom hit till Falkenberg med tåget för ungefär 1 timme och 45 min sedan och det känns jättemysigt att vara här med Oscar igen :)<3 Nu under dagen ska vi ta det lugnt och bara vara med varandra och senare ikväll ska vi på middag hos en av hans pappas vänner. Robinson får jag absolut inte missa heller!! viktigt viktigt! ;)
Just nu håller Oscar och hans pappa på med att skruva upp några hyllor i "studion" där datorn, monitorer och andra prylar ska upp på. Så jag passar på att blogga nu så har vi mer tid tillsammans om en stund :)
Här kommer dagens outfit...
Stickad tunika: Lindex
Leggins: Gina tricot
Pärlarmband: Complement
Guldarmband: Guldfynd
Halsband: Gina tricot

/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0