MED BÄSTA VÄN

Just nu sitter jag i Annas rum och tittar på när hon provar kläder till imorgon (precis som jag har hon världens beslutsångest till morgondagens outfit). Hon letar efter kläder hon kan ha i montern på gymnasiemässan och hade bokstavligen panik för en liten stund sen... låt mig citera henne:
"Nää jag ska fan gå naken och skriva `estetiska´ på patten!"
HAHAHA alltså jag säger då det...

Innan idag var vi hemmos mig en snabbis för att hämta fläktarna hon ska låna till sin Carola-konsert :) Och när vi kom hit passade vi på att göra en Photosession med hennes pappas superduktiga fru Birgitta! Jag ska använda bilderna till mitt CD-omslag och är hur nöjd som helst över bilderna! Här kommer ett litet smakprov...


Skäcklingehills next top model? ;) Tyra, här kommer jag!

/S.H

Kommentarer
Postat av: hanife

haha de e bara att ta och söka ;) jätte vacker bild steffi!<3

2009-11-19 @ 18:52:09
URL: http://hanifeilhan.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hahahah typisk anna kommentar :P

Va kul! Du får visa de andra bilderna sen också! :)

2009-11-19 @ 23:57:12
URL: http://caboome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0