TACKÅHEJ!

Kom hem från grällsta för snart 2 timmar sen och har redan hunnit packa upp allt, dushat, ätit middag och fixa lite inför skola imorgon! Impad? ja.
Har haft en helt gaaaaaaaalet underbar helg med mina tjejor iallafall och jag längtar redan till nästa gång vi drar ut igen! Några nya ord/uttryck har man fått med sig i sitt ordförråd denna helg och tro mig, ni som umgås med mig kommer snart märka vilka... typ OMÖJLIGT att inte daska in dom i varannan mening ;) haha.


Min nybäddade säng kallar på mig... jag är så innerligt trött nu!

Tack för denhär helgalna helgen, tjejer! Jag älskar er!

-Dask!

/S.H


Kommentarer
Postat av: Oscar

Får jag vara med...? <3

2009-11-15 @ 21:48:06
Postat av: Anna

Snabb du är!!



TACK SJÄLV FÖR EN GRYYYYYYM HELG!

älskarälskarälskar dig!! <3<3

2009-11-15 @ 21:53:20
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Stephanie Hansson

Oscar: Klart du får, älskling... ;) <3

2009-11-15 @ 22:12:22
URL: http://stephaniehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0