LINNEUS OCH STEFFUS DAY!

Det var en riktigt seeeeeeeg dag i skolan idag, jag förstår inte, vi har ju liksom bara 4 ämnen... men det är något som gör att varje torsdag blir en enda lång trist dag typ. Iaf i skolan, för efter skolan träffades jag, Kim och Linnea för att spela in "realize" i studion till mitt projekt (mer om det kan ni läsa i min projektblogg).

Nu efter att jag och Linnea släääpat hem hennes stooora väska efter att ha handlat mat, sitter vi på mitt rum och ska börja gå till sängs. Och ja, ni läste rätt i att vi handlade mat; imorgon åker vi till Grällsta!! :D Vi ska hjälpa till på gården, ha skitkul och kanske få rida lite, så vi längtar som bara den! Vi har också förberett med lite bakning av kladdmuffins! hihi. Vi åker imorgon och kommer hem söndag kväll, så det blir hela helgen (nästan) ensamma på en hästgård haha... fy va läskigt.

Nu ska vi sooooova! ;)

/S.H

Kommentarer
Postat av: Anna

Ni lär få det supermyys!! :-)

2009-10-16 @ 16:22:59
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0