STOCKHOLMS ESTETISKA GYMNASIUM - 10 ÅR!

Och det ska givetvis firas med en speciell jubileumsvecka ;) Under tisdag, onsdag och torsdag ska vi bara prova på varandras karaktärsämnen och imorgon börjar vi med teater, sedan blir det dans på onsdag och på torsdag är det muuusik! Jag, Anna och Sofia ska hålla en egen gospel-lektion i sång då, så hoppas allt går bra! ;)
Just nu är jag i skolan och vi har projektarbete, så sitter och lyssnar lite på låtarna jag ska spela in. Om ca 30 min har vi studion och då ska jag och Kim pallra oss ner och spela in ett till gitarrspår i "realize" och ev lägga på lite trummor istället för att spela in det...
Ikväll händer det inte annars så mycket förutom att jag ska plugga lite.. vi har fått massor av skrivuppgifter som jag måste ta tag i så jag inte hamnar efter. Jag har bara lite svårt att koncentrera mig på skolarbete när jag har projektet och har fått erbjudandet att få låna en häst gratis... helt sjukt. Det är ju inte varje dag någon kommer och säger "hej, du kan få min häst för ett tag framöver. Helt gratis, för det behöver dig." Så lite hög på det är man ju ;D haha.
Nej nu ska jag lyssna mer på "realize" och sen ska jag som sagt ner till studion!
/S.H

Kommentarer
Postat av: anna linde

häärligt med en åsikt! tack för kommentaren =) ha en lovely måndag!

2009-10-19 @ 13:48:09
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0