NU ÄR DET DAGS IGEN!

Jag har varit sjukt oaktiv på senare tid, men jag har en tendens till att bli det under sommarlovet då jag brukar ha så mycket annat i luften ;)
Anna, Oscar och några fler har nu tjatat om att jag ska börja blogga igen och just nu för en liten stund sedan kände jag själv att jag hade lust att börja igen, so here i go.

Skolan har börjat igen, vilket jag upplever med blandade känslor. Tänk att det redan är dags för det sista året på gymnasiet och gud vad snabbt tiden har gått! Det ska bli riktigt tråkigt att lämna människorna i skolan, men samtidigt har jag längtat så länge till att jag tar studenten. Jag tar studenten... Herrejesus det låter i mina öron helt sjukt! Jag, Stephanie Hansson, mindre i kroppen än en 13 åring, ska ta studenten om lite mindre än ett år.
Polis är mitt framtida drömyrke också... enligt reglerna och kraven för polishögskolan ska inte kroppsstorlek ha någon betydelse sålänge man klarar av alla tester, så jag ska ge gärnet och förhoppningsvis klara det :)

Idag fick jag vekligen sova ut då jag hade sovmorgon plus att jag la mig tidigt igår, vilket var väl behövt!
Sedan har jag ju också varit i skolan där det uppstod mycket dramatik gällande studentskivan om vi skulle ha den klassvis eller ihop. Tillsist kom vi överens om att ha skivan ihop och det tycker jag låter bäst :)
Efter kören åkte jag hem och jag sitter nu här framför datorn och väntar på att "efterlyst" ska börja på trean.
Imorgon kommer Anna inte vara i skolan för hon ska till italien (fuuuuuuuuuusk!!) Så jag kommer sakna henne även om hon bara är borta till på måndag då hon förövrigt fyller 18 år!! :D Du ska akta dig gumman, vi ska röja gärnet på krogen du och jag!!

Men helgen kommer bjuda på annat mysigt som jag läntat efter i 2 veckor nu, Oscar kommer till sthlm på fredag och stannar till söndag :) <3 Har längtat så mycket efter dig, älskling! <3

Nej nu ska jag förbereda outfit till imorgon innan efterlyst börjar och sedan ska jag sooooova ;)

/S.H


Kommentarer
Postat av: Oscar

Vet du en sak? Jag har längtat efter dig också gumman:) Såhäääääääääääääääääääär mycket (L)

2009-09-02 @ 20:48:29
Postat av: Anna

Åååååh du bloggar!!



Klart vi ska röja sataN! :D Kommer sakna dig med<3<3

2009-09-02 @ 20:55:25
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Stephanie Hansson

Oscar: Aww :) <3 PerOscarSergioBerander <3



AniBanani: Haha SJÄLVKLART PUMMSAN!! <3<3<3<3

2009-09-02 @ 21:51:10
URL: http://stephaniehansson.blogg.se/
Postat av: Hedda

Alltså ibland är du och Lillebror så gulliga att jag nästan kräks. men bara nästan. och på ett bra sätt.



:)

2009-09-02 @ 23:00:31
Postat av: Stephanie Hansson

Hedda: HAHA!! :D

2009-09-03 @ 08:07:21
URL: http://stephaniehansson.blogg.se/
Postat av: Anna

Svar: hihi thaanks again babe! :D<33

2009-09-03 @ 13:51:28
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0